Saturday, July 11, 2009

Norge / Norway

Da er jeg hjemme igjen!
Herregud det har vært en deilig ferie! Ikke noe bortskjemt etter to måneder i solen, nei!

Har vært hektisk etter at jeg kom hjem, derfor har det vært litt stille her. Dagen etter hjemkomst kom min kjære lillebror fra Kirkenes, og han skal være her i 2 uker. Deretter var det familietreff en hel helg, og det var koselig. Mange jeg aldri har truffet før. Fikk ikke pakket ut før nesten en uke etter at jeg kom hjem.
Må bare fortelle at jeg hadde tidenes overvekt på flyet med 15 kilo for mye, og slapp å betale ett øre! Det kaller jeg flaks....

Dagens Lo er cs DAT bidraget for juli. Kittet heter Memoirs, og kan kjøpes her.
Dette kittet hadde tags med spørsmål på, noe som er perfekt for å lage BOM sider. Tror jeg skal oversette denne siden til norsk etterhvert.
Må også fortelle dere om sommerens kuleste happening, ClubScraps Pro scrapbooking league starter snart,og denne gangen skal vi være på sommerleir!
----
So i am home again!
Oh my it's been a delightfull vaca! Not the least bit spoiled after 2 months in the sun, nope, not at all!

It's been really hectic since i came home, that's why it's been kinda quiet here in blogland. The day after i came home, my dear bro came down from Kirkenes, and he's staying here for 2 week. Then we had a family reunion that lasted one weekend, and it was nice. Quite a few where people i've never met before. I didn't get to start unpacking until almost a week after i came home.And i just have to tell you that i had the motherload of overweight on the plane ride home....33 pounds overweight, and i didn't have to pay a penny! That's what i call luck....

Todays Layout, is the July cs DAT contribution. The kit is called Memoirs and can be picked up here. This kit had tags with loads of questions on them, making them perfect for making BOM pages! Also, i have to tell you about the coolest happening for the summer at ClubScrap. The summer Pro Scrapbooking league is starting up, and this summer we're on camp!

2 comments:

debbies said...

Yeah - tell me you're not glowing!!!! I'm so happy you are home and had a fabulous trip Jane!!!

Rachel Hope said...

Great page...you look Fabulous!