Tuesday, July 21, 2009

Mosaikk / Mosaic

Denne ble til etter et plutselig anfall av inspirasjon.....

Har ikke fått lagd norsk tekst på den enda, men det kommer etterhvert. Jeg liker å ha hvertfall de loene jeg skal få skrevet ut på norsk.
Stensil og bakgrunnspapir fra Club Scrap.

I dag reiser jeg forresten med min søster til Oslo, og der skal jeg endelig få møte Justine, som jeg har chattet med på SCS leeeeenge! Gleder meg skikkelig!!
----
This came together after a sudden attack of inspiration.....

I haven't translated the journaling to Norwegian yet, but i will. I like having my layouts in Norwegian, especially the ones i'm going to print.
Stencil and background paper by Club Scrap

Today i am leaving for Oslo with my sister, and i am finally going to meet up with Justine, who i have been chatting with on SCS for a looooong time! I am so stoked!!

No comments: