Monday, November 24, 2008

LSS


The Losties har gjort det igjen! Vi har hatt en ny runde me hemmelig venn, og min hemmelige søster denne gangen var Barb! Hun skjemte meg skikkelig bort med en pakke som var TUNG! Den inneholdt så mye at jeg ble nesten helt svimmel!

Pakken inneholdt:

Sløyfer og silkebånd i mengder!
Juletrepynt formet som staten Texas MED cowboyhatt og lasso!
En søt liten pute det står KLEM på
En nøkkelring med en stor J på og bling!
En Basic Grey Notch and Die punch!!
Metall pynt i eske fra SU
Masse Vellum og mønsterark
En Halloween bord
Masse forskjellig garn
En drøss av pynteblomster, BLING, og masse annet pynt.
Noe av pynten avr i en liten verktøyeske, og der var det også en sammenleggbar saks
Kaffe med peppermynte smak! (Viste ikke at det fantes, men den var nyyyydelig!)
Crystal lights!! (sukkerfri saft, som finnes i masse forskjellige gode smaker)
Pastiller
En embossing folder fra Cuttlebug
3 stempler og 3 stempel sett!
En søt liten krans
Et nydelig kort
Kalender med flotte motiv fra Texas, selvfølgelig!

Alt sammen var også så nydelig pakket inn. Hun hadde også brukt silkepapir med sølvsnøkystaller på. Jeg visste ikke at det fantes slikt silkepapir engang!

Tuusen tusen takk Barb! Dette var en fantastisk pakke som jeg gleder meg til å dykke ned i!
Jeg legger ved bilder av innholdet, men siden vi åpnet pakkene klokka 3 natt til i dag, var jeg så trøtt at jeg ikke tenkte på å ta bilde av alt samlet, men tok istedet av en og en ting...hihi

Jeg har derfor laget et lite slideshow nederst i innlegget.
----
The LOSTIES did it again! We've had a new LSS round, and my secret sis this time was BARB! She spoiled me rotten with this HEAVY box!!! There was so much inside the box, that i got all dizzy!

This is what was inside:

A big box filled with ribbon
An Ornament shaped like Texas
A cute little pillow that says Hugs
A key chain with the letter J and BLING on it
Basic Grey Notch and Die punch!!
Hardware set from SU!
Lots of vellum and patterned paper
A Halloween border
Fiber
Flowers
Lots of embellishments,Like BLING, some in a cool little toolbox, that even has a pair of folded scissors. lol
Peppermint flavoured coffee! Never seen that before. And it is so yummy!
Crystal lights, yes!!!!!
Some sugerfree breathmints, in the cutest tin
A cuttlebug embossingfolder
Some cord to use on cards
3 single stamps and 3 stamp sets!
Calendar with Texas pics
A cute little wreath
A beautifull card

The reveal was at 3 am for me, so i had set my alarm to 2.45. I was so tired, so i didn't think of taking a picture of everything togther, so i took one of everything instead....lol

And it was all so lovely wrapped too! And even with some of the most gorgeous tissuepaper. I didn't know there was tissue paper like that!

Once again, Thank you soooo much Barb!!! I can't wait to dive into the goodies!

Here's a slideshow with the pics:

1 comment:

Anna said...

Looks like she did some good spoiling! Have fun playing with all the goodies!