Tuesday, November 4, 2008

Høsten kom og gikk/ Fall came and went

Ja, jeg hadde planer om å være så aktiv her inne denne høsten, men dere ser nå. Jeg var på et nytt opphold i Valnesfjord hele September. Kom hjem den 4 Oktober.
Når jeg var i Valnesfjord denne gang, ble en drøm født, og det er drømmen om at jeg i vår/sommer skal gjennomføre en halvmaraton, 21 km. Har også fått sportslige lyster, og det er jo litt skummelt. Trener 3 ganger i uka nå, og skal prøve å skrive ned hvor mye jeg trener. Kan jo begynne med i går, da svømte jeg 1300m. Satte ny pers også. Svømte 1000 m på 27 min (Bruker bare armene), og er fornøyd med det!

Nederst er en liten LO jeg har lagd:
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Oy, i had so big plans of being an active blogger this fall, but as you can see.......lol I went for another stay at the PT center in September and came home again October 4th. During my stay there this time, a dream was born, and i want to do a halfmarathon (21K) this spring/summer. I've been having these urges to be physically active, and that's a bit scary. I work out 3 times a week now, and i'm gonna try and keep a record of what i do. Yesterday i swimmed (swim swam swum?) 1300 meters which is about 0.8 miles i think. Got a new personal best too. Managed to swim 1000meters in 27 minutes (I only use my arms), and i'm very pleased with that!

So, to all my american friends, happy election day!


Here's a little LO that i've made:

1 comment:

Tammi said...

Your doing so great with your exercise Jane! That's awesome you want to do a half marathon! The page is pretty, I like the flowers in color. hugs!