Saturday, April 26, 2008

Lørdagstur / A saturday trip







Det har altså vært et helt fantastisk vær her nå i mange, mange dager. Jeg tenkte jeg skulle ta og kjøre en tur opp til festninga (Kristianstens) og se, siden jeg aldri har vært der, og siden jeg bor like ved nå. Det tok meg kanskje 10 minutter, og så var jeg der. Det var masse folk som grillet, og jeg fikk skikkelig sommerstemning!

Og det har virkelig begynt å nærme seg sommer også de siste dagene. De trærne som står i sola hele dagen, har fullt av blader. Den nye ferske grønnfargen er så fin!

Jeg tok noen bilder oppe på festninga, men de er tatt med mobiltelefon, så kvaliteten er deretter.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

The weather here has been absolutely amazing for days now. I figured i would go up to an old fortress that we have in town, both because i've never been there, and also because i now live wuite nearby. Took me 10 minutes. It's quite a big park, and there were lots of people BBQ'ing, and i just felt a sudden rush of summer!

And summer is really fast approaching now. The trees that are in the sun all day, have gotten leafes. I just love that fresh, new green color!

I took some pictures on my outing, but they are taken with my cell phone, and that shows.

No comments: