Monday, April 21, 2008

En strålende mandag / A sunshiny monday

I dag våknet jeg tidlig! nesten for tidlig for det jeg liker. Fikk vært litt kreativ på morgenkvisten, og etterpå klarnet været opp, sola tittet frem, og da forsvant alle skyene! Det har vært en skikkelig deilig vårdag!
Mamma kom til meg etter jobb og fikk middag. Vi gikk en 5 kilometers tur etterpå. Fikk nesten en skikkelig sommerfølelse når vi satt i sola og spiste is.
Vi gikk opp på Lade, og der holdt de på å pakke sammen Hugos tivoli, og snart kommer sirkus Merano. Vårtegn det også!
her er bilde av et annet vårtegn, nemlig krokusen. Denne var enda fin, men mange er nå ferdig blomstret.




Som jeg skrev så har jeg vært litt kreativ på morgenkvisten, og jeg laget denne gaveeska. den skal sendes i posten, så den er derfor ikke pyntet så mye. Vinduet på lokket er dekket med transparent, rammen rundt vinduet og bladene på blomstene er embosset med en embossingplate fra Fiskars og Bigshoten min. Blomsten er embosset med rødt og sølv ep.


-----------------------------------------------------------------------------------------------


Ack! Today i woke up so early! Way too early for me. I am a night owl, what can i say? LOLI did get a chance however to be a little creativ in the morning though, and all of a sudden the sun broke through the clouds, and the sky was clear blue! Today has been such a wonderfull spring day!

Mom came when she finished work, i fed her dinner, and then we went outside. We took a 5km long walk, and that summer feeling was present as we sat in the sun eating ice cream!

We walked up to a place called Lade, and there they were packing up a carnival, and it was time for them to go to the next location, and soon a circus called sirkus Merano is coming to town, and that is one more sign of spring.

Here's another sign of spring, that i just love


As i wrote, i was creative this morning, and i made a giftbox. I am sending it in the mail, so i didn't want it to be too bulky. The window is covered with transparency sheet, the frame around the window and the leaves on the flower are embossed with an embossing folder from Fiskars, using my Bigshot. The flower is embossed using red and silver ep.







No comments: