Saturday, April 19, 2008

Her er jeg igjen! / here i am again!



Så, her er jeg etter nesten et år uten oppdateringer her.

Det har skjedd veldig mye i mitt på dette året, alt for mye til å gå inn på her, men nå er jeg
tilbake.
På mange måter er jeg tilbake som en helt annen person en den som startet denne bloggen. Jeg har gått ned 50 kilo, og har lagt et 10 årig forhold bak meg. Jeg har flyttet inn i sentrumsområdet av byen, og liker det veldig godt. Stempelsakene mine er med meg, og har fulgt meg gjennom hele dette turbulente året.

Har tilogmed laget et nytt lite kort!

Dette kortet er på vei over atlanteren, som et lite bursdagskort.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

So, i'm back again after almost a year without any updates. Alot has happened during this past year, too much to mention here, but anyway, now i'm back.
In many ways i'm not the same person as i was when i started this blog. I've lost over 110 pounds, and i've put a 10 year long marriage behind me. I have moved to a more central part of town, and i like it very much. My stamp supplies have been with me throughout the ups and downs over the past year.

I've even made a little card!

This card is on it's way across the atlantic ocean as a birthday card.

2 comments:

david santos said...

Hello, Jane!
Excellent work.
Have a nice day.

Kris said...

Jane! Your card is beautiful! :) and of course so are you!