Sunday, April 20, 2008

Alternativ søndag/A sunday in the alternative

I dag har søstra mi og jeg vært på Alternativmesse her i Trondheim. Ingen av oss er særlig "troende" på det området, det var mest for å slå ihjel noen timer en søndags formiddag.

Messa var i Trondheim Spektrum, og det var så mye folk der!!!


Inkludert i inngangsbilletten var det flere kurs og foredrag, og vi var og hørte på en kar som heter Olav Moldestad. Han er et medium, og det han fortalte var veldig interessant. Så får hver og en gjøre seg opp en mening om det han forteller.

Her kan du lese mer om ham: http://www.utdrivelse.no/


Så fant vi ut at jeg skulle la meg lese i Tarot kort, og det var faktisk ganse interessant! Hun fortalte veldig mye som stemte på meg, og som ikke var generelle ting som kan passe på alle. Hun sa også at jeg skulle møte en som nettop var kommet hjem fra en lang reise, og som vistnok skulle være DEN rette!


Vel, tiden får vise er vel alt jeg kan si om den saken....hihi


Hvis du vil lese mer om Alternativmessene, finner du det her: http://www.altnett.no/messene



Jeg har ikke laget noe å vise frem i dag, men her er et lite bilde av en tropisk skjønnhet jeg lagde for en liten stund siden, med min cricut maskin. Dette er egentlig Ariel, men ved å forandre litt på fargene hennes, ble hun en liten 60 talls pinup!





-------------------------------------------------------------------------------------------------


Today, my sister and i went to something called an alternative fair here in town. It's about all that you can imagine when it comes to alternative thinking. It was so many people there, it was almost impossible to move around. Neither my sister and i are what you'd call believers of all that, it was more that we had some free time on our hands. It did turn out to be pretty interesting though.


Included in the entry prize was several classes and lectures, and we went and listened to a man called Olav Moldestad. He is a medium, and he told some pretty interesting stuff, and then it's up to each and every one of us to make up our minds about the topic.

Here's a link to a Norwegian page about him :http://www.utdrivelse.no/


Then my sis told me to get a Tarot card reading, and i've never done anything like it before, but in fact it was pretty interesting what she had to say! She told me alot about myself that was right, and she was very specific, and it wasn't things that would be correct for alot of people. She also said that i was going to meet a man that had just returned home from a long journey, and he was supposedly going to be THE one!


Well,time will tell is all i can say about that! LOL


I haven't been craft at all today, but the above picture is of a tropical island beauty i made some time ago, on my cricut. Actually this is Ariel (The little mermaid), but just by changing her colors a bit, she turned into a real 60's pinup!

No comments: