Wednesday, February 28, 2007

BIG SHOT!!!!!


I have gotten a new toy! A big shot machine. It is a die cutting machine,made by a company called Ellison,and it can take dies from all other companies. i have just fallen totally and utterly in love with this machine! I love, love,love it!

I have decorated some notebooks using embossing folders from Cuttlebug and metal foil. I loved the exlusive look this gave to the notebooks. The picture is the first one i made. (and my finger...lol)


------------------------------------------------------------------------------------------------


Jeg har fått et nytt leketøy! En Big shot maskin fra Ellison. Dette er en kuttemaskin som tar alle typer dies som er på markedet. Jge har bare forelsket meg helt i denne maskina. Jeg har dekorert noen notisbøker, hvor jeg har brukt embossingfolder fra Cuttlebug og metall folie. Jeg falt helt for den litt ekslusive looken som metall folien gav disse bøkene. På bildet er den første notisboken jeg lagde. (Og fingeren min...hihi)

1 comment:

Kimberly said...

These are too cute Jane!!!!