Tuesday, February 6, 2007

Another Bella/En bella til


So i took the cards i made this weekend to the hospital to sell them, and they went nuts when they saw the Bella cards! I received orders for 8 more Tinkerbellas like the one on the picture. The text says Happy birthday


The flower on the card was actually white, and i colored it with Twinkling H2o's, but you can use ink as well. The H2o's just gives it a beatifull sparkle. And the camera made the color of the flower a bit wonky, it is the same red color as the cardstock.

Now i am going to watch Heroes and make some more cards. They have to be done by Thursday!


-------------------------------------------------------------------------------


Jeg tok de kortene jeg lagde i helgen på sykehuset for å selge dem, og Bella kortene ble revet bort! Fikk bestilling på 8 Tinkerbella kort slik som på bildet.


Blomsten på kortet var egentlig hvit, og jeg har fargelagt den med Twinkling H2o's, men man kan også bare bruke blekkpute for å farge dem. Jeg liker H2o på grunn av det fine skimmeret i den malingen. Kameraet har forvridd fargene på blomsten, den er like rød som kortet.

Nå skal jeg se siste episode av Heroes, og så lage noen flere kort. De skal være ferdig til torsdag.

2 comments:

Aud said...

Enda ett herlig kort, Jane!
Så gøy med sånn respons på kortene dine - flott med bestillinger!

Jeg har vært innom Bella-siden og lagt inn en ordre nå - 5 stempel kommer til meg om (forhåpentligvis) ikke så lenge... ;-)

Aud said...

Jeg har forresten børstet litt støv av mitt ganske gamle medlemskap på SCS, her er det jeg har lastet opp i det siste. http://www.splitcoaststampers.com/gallery/showgallery.php?cat=500&ppuser=27446