Sunday, July 6, 2008

Digi scrapping

Jeg har begynt å leke litt med digi scrapping, og det er jo bare artig!!!! Har lagd noen få vanlige lo'er på papir før, men syns dette var mye mer morro. Her er mine første digi lo'er.
Dette var den første jeg lagde, og bildet er tatt når jeg var i Valnesfjord. Dette er den eneste som er scrappet i 12 x 12, resten er i lettersize.
-------------------------------------------------------------------------------------------------

I've started playing with digi scrapping and it's just so much fun!!! I've done a few paper layouts before, but i like this so much better. Here are my first layouts.
This was the first one i made, and the pic was taken when i was at the PT center. This i the only one that's scrapped in 12x 12, the others are lettersize.

Her er jeg, mamma, min søster og hennes hund Teddy på en liten trimtur./Here 's me, mom and my sis and her dog, Teddy on a little walk

Så kommer en lo av min søster/Here's a lo of my sis


Og her er Teddy på andejakt. Han så endene når vi var på tur,og da var det gjort!/And here's Teddy hunting for ducks. He saw them while we were walking, and he just had to "say hi"!


Og den siste for nå. Dette er min niese Mia, og når vi var i Spania i fjor fikk hun en ny kjole, og da ble hun så glad at hun måtte ta en liten dans/And the last one for now. This is my niese Mia, and when we were in Spain last year, she got a new dress, and she was so excited that she just had to do a little dance!


2 comments:

Rachel Hope said...

So cute!!! Great job on all of them! I LOVE the one of you...the green and brown!

Melissa said...

Jane, your digi pages are great!!